ЕІС-код (Energy Identification Code) – це код енергетичної ідентифікації суб'єкта ринку електричної енергії та/або точки комерційного обліку. Отримання такого коду є обов'язковим і безкоштовним. Це необхідна умова постачання електричної енергії як побутовим, так і непобутовим споживачам.
ОСР, під час укладення із споживачами договорів про надання послуг з розподілу електричної енергії (оформлення заяв-приєднання та паспортів точок розподілу), присвоює всім точкам розподілу електричної енергії за об'єктами існуючих споживачів ЕІС-коди за точками комерційного обліку відповідно до порядку, передбаченого Кодексом комерційного обліку, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 311.
Номер особового рахунку зазначений у Паспорті точки розподілу, який надається кожному споживачу при укладенні договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії.
Передавати покази лічильника електричної енергії необхідно протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду. Відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії п. 8.6.3.
Скануйте QR код та приєднайтесь до чат боту ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» для передачі показів лічильника електричної енергії у Telegram посилання на інструкцію.
ОСР – це оператор системи розподілу, який надає послуги з розподілу електричної енергії та її комерційного обліку, тобто:
- здійснює обслуговування електричних мереж, їх розвиток, ремонт та модернізацію;
- приймає показники лічильників;
- обліковує спожиту електричну енергію;
- формує рахунки за реактивну енергію та розподіл, приймає платежі за ці послуги, але виключно від непобутових споживачів.
Постачальник електричної енергії – це компанія, яка:
- закуповує електричну енергію та постачає її споживачам;
- визначає суму до сплати та формує рахунки на оплату спожитої електричної енергії;
- приймає платежі від споживачів за спожитий обсяг електричної енергії.
Скануйте QR код у Viber та приєднайтесь до чат боту ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» для передачі показів лічильника електричної енергії посилання на інструкцію, або перейти за посиланням viber://pa/info?uri=cekbot2 на Вашому мобільному пристрої.
Зареєструватися в особистому кабінеті можна на сайті за посиланням: https://dp.e-svitlo.com.ua/, попередньо ознайомтесь з інструкцією за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GBCcNgUgyZ4
В особистому кабінеті на сайті ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК»: https://dp.e-svitlo.com.ua/;
- у чат-боті Viber - https://cek.dp.ua/viber/ ;
- у чат-боті Telegram - https://cek.dp.ua/tg/
або зателефонувавши на гарячу лінію ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» за телефоном 0 800 300 015 (цілодобово, безкоштовно). Щоб відразу з'єднатися з оператором натисніть «0» (нуль) або в автоматичному режимі натисніть «3» (три).
Розшифрування кодів багатозонних (багатотарифних) лічильників за посиланням: https://cek.dp.ua/index.php/cpojivaham/pobutovi-spozhyvachi/prulady-obliku/rozshyfruvannia-kodiv-zonnykh-lichylnykiv
Шановні споживачі!
Відповіді на поширені питання Ви можете отримати без звернення до наших фахівців тут:
3. Як розшифрувати коди багатозонних (багатотарифних) лічильників?
4. Як передати покази лічильника електричної енергії?
5. Як зареєструватись в особистому кабінеті?
6. Як приєднатись до чат боту ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» у Viber?
7. Як приєднатись до чат боту ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» у Telegram?
8. Коли передавати покази лічильника електричної енергії?
9. Як дізнатися номер особового рахунку для передачі показів лічильника електричної енергії?
10. Що таке ЕІС-код?
12. Як отримати паспорт точки розподілу?
15. Як розраховується середньодобовий обсяг споживання електричної енергії?
16. Як виконати коригування показів лічильника електричної енергії?
17. Як отримати Акт звірки показів за певний період?
19. У яких випадках ПрАТ "ПЕЕМ "ЦЕК" припиняє електропостачання?
20. Отримали Попередження про припинення розподілу електричної енергії за несплату рахунків, що робити?
21. Відключили електропостачання за несплату рахунків, куди звертатись?
22. У який термін підключають електропостачання після відключення за несплату рахунків?
23. Як відключити електроживлення, якщо споживач тривалий час не проживає у будинку або квартирі?
24. Як відновити електроживлення, яке було відключено за ініціативою споживача?
25. У яких випадках складається Акт про порушення?
26. Як встановити облік електричної енергії диференційовано за періодами часу (зонний облік)?
28. У чому перевага двозонного лічильника?
29. Як самостійно перевірити роботу електролічильника?
30. Не працює лічильник електричної енергії, куди звертатися?
31. Електролічильник пошкоджено, куди звертатися?
32. Як часто працівники ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» здійснюють перевірку лічильника електричної енергії?
33. Що таке параметризація лічильника електричної енергії?
36. Що таке дозволена (договірна) потужність?
37. Як подати заявку про приєднання до електричних мереж?
39. Як визначити стандартне чи нестандартне приєднання?
41. Що таке графіки відключень?
42. Як дізнатися про планові роботи ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на місяць?
43. Хто обслуговує електричні мережі в житлових будинках?
44. Який порядок подання звернень?
45. Який порядок подання скарг?
46. Як ознайомитися зі списками адрес на відключення електричної енергії за несплату за спожиту послугу?







